Perfect match: facturare în FGO – contabilitate în SAGA

Fără drumuri inutile la contabilitate, fără date eronate

FGO este singura soluţie de facturare integrată cu un program de contabilitate, comunicând direct cu programul SAGA, fără a fi nevoie ca utilizatorul FGO să descarce arhive sau alte documente pe care să le transmită către contabil. Odată conectat contul FGO la SAGA, preluarea documentelor în SAGA se poate face oricând, fără intervenția utilizatorului FGO.

saga fgo

Ce înseamnă, pe scurt, comunicarea FGO – SAGA

  • Înregistrarea în contabilitate: facturi emise, încasări, clienți noi, articole noi, facturi de la furnizori
  • Preluarea clienților și articolelor din SAGA în FGO
  • Sincronizarea stocurilor, gestiunilor, centrelor de cost
  • Contabilul (utilizatorul SAGA) poate prelua oricând documentele necesare din FGO, cu un singur click, independent de utilizatorul FGO

Avantaje imediate

  1. Eliminarea erorilor umane la înregistrarea în SAGA;
  2. Evidența clară, la zi, a facturilor și încasărilor înregistrate în contabilitate;
  3. Eficientizarea comunicării cu contabilitatea;
  4. Eliminarea drumurilor inutile la contabilitate;
  5. Diminuarea riscului de a pierde datele contabile (FGO permite backup online al bazei de date SAGA).
Date contabile în siguranță. Backup SAGA în cloud.
Conectând contul FGO cu SAGA, contabilul poate crea periodic backup online al bazei de date SAGA pentru firma ta. Acesta se salvează chiar în contul tău FGO.

Ce presupune, pe larg, integrarea soluției FGO cu SAGA:

  • La conectarea inițială: se preiau din SAGA în FGO clienți, articole și angajați*
  • Se pot transmite din SAGA către FGO: stocuri, gestiuni, centre de cost**, actualizări de articole sau clienți
  • Înregistrare în contabilitate: preluarea oricând din FGO în SAGA a facturilor emise, încasărilor, bonurilor, articolelor și clienților nou adăugați, a facturilor de la furnizori primite în FGO
  • Stocurile din SAGA se actualizează automat la fiecare preluare a datelor din FGO, conform facturilor emise/stornate/anulate în FGO
  • Prin setarea corespunzătoare a gestiunilor, la preluarea facturilor în SAGA, stocurile se scad automat din gestiunile de care aparţin

*pentru fiecare angajat se pot înregistra în FGO concediile și condica de prezență cu pauzele aferente; permite înregistrarea concediilor; la final de lună se poate descărca în excel condica de prezență, cu pauzele aferente sau pontajul conform normei de lucru; pontajul nu se transmite în SAGA;

**folosind centrele de cost în FGO, ai acces la o serie de analize importante despre venituri, încasări, cheltuieli sau plăți (citește despre Dashboardul FGO);

Cum conectezi contul FGO cu Saga

Conectarea SAGA – FGO se face prin transmiterea unei invitații din programul de contabilitate SAGA. Contabilul tău trebuie să trimită o invitație către adresa de email cu care ai creat contul de FGO. Invitația trimisă de contabil o vei primi atât pe email, cât și în contul tău FGO.

Tips & Tricks
Facturi de la furnizori. Organizează facturile de la furnizori în FGO și astfel:

  • Contabilul le poate prelua direct din FGO, nu e nevoie să i le trimiți tu la final de lună
  • Vezi analize în dashboardul FGO despre cheltuielile tale în funcție de perioadă, furnizor sau centre de cost

Info: Momentan se transmit automat în SAGA doar facturile de la furnizori pe care le primești automat în FGO; Lucrăm de ceva timp împreună cu colegii de la SAGA pentru transmiterea automată a tuturor facturilor de la furnizori şi înregistrarea lor în mod corect în SAGA; această opţiune va fi disponibilă curând.

———————————————

! Migrezi în FGO din altă soluție?

Atât timp cât contabilul tău folosește SAGA, toate datele tale sunt la îndemână. După conectarea contului FGO cu SAGA, poți prelua toți clienții și toate articolele direct în FGO.

———————————————

Sincronizarea stocurilor

  1. Pentru a utiliza stocurile în FGO, mergi în pagina Setări – Factură şi bifează opţiunea Stoc pe articol.
  2. Exportă (tu sau contabilul) datele din SAGA spre FGO*
  3. În FGO, în pagina Facturare, apasă butonul Actualizează stocuri SAGA (din meniul Opţiuni).

*În aplicaţia SAGA, se apasă linkul FGO din dreapta sus. Apoi se apasă butonul „Export clienţi şi articole în FGO” din ecranul de import.

———————————————

Cum salvezi în FGO încasările din PayPal pentru transmitere OK în SAGA?

  1. Accesează pagina Setări – firma și adaugă un cont bancar. Selectează orice bancă (nu are importanță), lasă necompletat câmpul IBAN, iar la denumire completează PayPal pentru o identificare ușoară.
  2. Contul contabil asociat va fi automat 5121. Dacă în SAGA este setat un analitic (ex: 5121.3), mergi în pagina Setări – secțiunea Încasare și modifică aici contul contabil, astfel încât să fie același cu cel din SAGA.
  3. Când adaugi încasare pe factură, selectează tip Bancă, iar la cont încasare selectează PayPal.

CREEAZĂ CONT FGO

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer

Bitnami