”Dacă aș avea mai mult timp, aș face…”, ”Business-ul nu înseamnă 9:00 – 17:00, îți ocupă tot timpul” – Dacă am întreba 100 de anteprenori care este cel mai mare neajuns al lor în ceea ce privește businessul pe care-l dezvoltă, probabil că 90% dintre ei ne-ar spune că ”timpul”. Dacă am întreba 1000, probabil că datele ar sta la fel. Așa că cei care au deprins un mod eficient de gestionare a timpului se pot lăuda cu faptul că dețin un adevărat avantaj competitiv, care poate funcționa chiar ca o pârghie de dezvoltare.
Gestionarea eficientă a timpului reprezintă și pentru noi un aspect prioritar, de care ținem cont atunci când dezvoltăm noi funcționalități. Așa au apărut pontajul electronic, facturarea de pe iOS și Android sau posibilitatea de a organiza facturile de la furnizor, care vor fi preluate apoi direct de contabil.
Creează cont şi organizează-ţi actele în FGO
Cum te ajută organizarea facturilor de la furnizori în FGO să-ți eficientizezi timpul?
Scapi de drumurile la contabil
Toate documentele care trebuie să ajungă în contabilitate pot fi adăugate în FGO și accesate direct de contabil (din contul său FGO cu rol de contabil):
- Facturile de la furnizori (electricitate, internet sau orice alt tip de furnizor)
- Bonurile (combustibil, consumabile, etc.)
- Alte documente
Din FGO în contabilitateFacturile de la furnizori pot fi preluate automat în SAGA, astfel:
*Se vor prelua în SAGA acele facturi pentru care ai completat articolele aferente. **Facturile preluate în SAGA vor fi marcate corespunzător. |
Îți este foarte ușor să organizezi documentele
FGO înglobează tehnologia inteligentă, de aceea se adaptează antreprenorului mereu ocupat și îți permite să fii organizat fără să renunți la mobilitate. Facturile de la furnizori sunt salvate automat în contul tău FGO, fie că vorbim despre un atașament din mail sau o poză făcută cu telefonul. (vezi mai jos cum salvezi documentele în ”Facturi de la furnizori”).
După salvarea rapidă a documentelor, poți intra oricând să adaugi articolele aferente, dacă dorești transmiterea automată a acestor facturi în contabilitate.
Ai stocuri actualizate automat
Poți alege actualizarea automată a cantităților articolelor, în funcție de articolele din factura de la furnizor
Uiți ce înseamnă facturi rătăcite
Toate documentele sunt organizate cronologic, nu există riscul rătăcirii sau pierderii lor.
Ții evidența cheltuielilor
Ai evidența cheltuielilor din fiecare lună, știi oricând cât ai cheltuit și cât mai ai de plată către furnizori. În dashboardul Analiză pe cheltuieli poţi înţelege încotro se duc cei mai mulţi bani din firma ta, cum se împart aceste cheltuieli pe furnizori sau centre de cost, în funcţie de perioadă. Astfel poți lua decizii financiare mai bune.
Cum salvezi Facturile de la furnizori – scenarii
- Factura se salvează direct din mail.
Ai primit o factură pe email de la Enel / RCS / Vodafone sau alt furnizor. Faci forward acelui email către adresa ta de mail din FGO (ai o adresă de email dedicată firmei tale, ușor de reținut, pe care o afli chiar în secțiunea Acte contabilitate – Facturi furnizori), iar factura atașată se salvează automat în contul FGO. Și ca să fie și mai simplu, FGO citește automat informațiile din factură.
Info: orice atașament din email pe care îl vei trimite către adresa ta din FGO va fi salvat automat în Facturi de la furnizori.
Cool: FGO analizează fişierele PDF adăugate şi completează automat, atunci când este posibil, informaţii precum numele furnizorului, data scadentă, suma de plată sau numărul facturii.
- Adaugi direct de pe telefon
Tocmai ai făcut plinul de motorină sau ai primit o factură în format fizic. Deschizi repede aplicația FGO.ro pe telefonul tău și fotografiezi bonul în cauză. Astfel te asiguri că la final de lună nu mai pierzi timp și energie căutând bonurile rătăcite.
- Lucrezi în versiunea web „tradițională”
Accesezi contul FGO de pe un laptop/PC și adaugi facturile de la furnizor pe fiecare lună.
Tu, practic, poți salva orice bon sau factură de la furnizor, fie că ești la birou, fie că ești pe drum, fie că ai doar un telefon mobil cu tine, iar contabilul are acces oricând la toate aceste documente organizate și le poate prelua automat în SAGA.
Lasă un răspuns