Dacă și afacerea ta iți cere să ții gestiunea produselor pe care le comercializezi, atunci sigur ne înțelegi de ce considerăm că ghinionul e de partea ta când aruncăm un ochi la birocrație. Gestiunea stocurilor, așa cum trebuie ea să fie înregistrată în contabilitate, este dificilă și consumatoare de timp. Partea proastă este că cineva trebuie să se ocupe de ea. Partea bună este că nu trebuie să fii neapărat tu. Iar pentru tine, cel care trebuie să iei decizii strategice cu privire la dezvoltarea businessului, există soluții precum FGO, prin care poți vedea cu ușurință câte produse mai ai pe stoc.
De ce e nevoie să știi în permanență câte produse mai ai pe stoc?
SIMPLU spus: iei decizii corecte și strategice cu privire la creșterea vânzărilor, eficientizarea costurilor și dezvoltarea businessului.
De exemplu:
- Îți gestionezi eficient campaniile de marketing – cu siguranță toți dintre noi au observat „mari reduceri” cu stoc indisponibil, imediat ce s-a dat startul la Black Friday. Știind câte produse mai ai pe stoc dintr-o anumită categorie, vei ști exact și care sunt cele pe care le poți include în campanii.
- Nu rămâi cu stocuri blocate – vei ști în permanență care sunt produsele pentru care trebuie să investești eforturi de marketing pentru a debloca stocurile și elimina pierderile.
- Știi ce merge și ce nu – elimini riscul greșelilor repetate, cum ar fi acela de a comanda produse care nu se vând sau de a rămâne fără cizme de cauciuc la Untold :).
- Ai control permanent asupra afacerii tale. Știm cu toții că antreprenoriatul este mult mai mult decât o metodă de a face bani. Investițiile emoționale, pot fi uneori, semnificativ mai mari decât cele materiale, iar nevoia de a ști în permanența ce se întămplă cu afacerea poate deveni aceeași cu a ști în permanență ce face copilul atunci când nu este lângă tine.
Cum poți, ca antreprenor, să știi mereu câte produse ai în stoc?
SIMPLU: fără să-ți bați capul cu FIFO, LIFO, CMP sau softuri complicate. Creează cont FGO și ține evidența stocurilor tale.
Opțiunea Stocuri este disponibilă cu un abonament FGO Premium. Poți ține evidența stocurilor pentru fiecare articol, într-o variantă simplificată:
- se ține doar evidența cantităților, ceea ce te intereseaza de fapt pe tine/ lucrul de care ai de fapt nevoie
- adaugi / modifici / ștergi cantitățile curente
- stocul unui articol scade automat când emiți o factură pentru acel articol
- stocul unui articol se completează automat atunci când ștergi, anulezi sau stornezi o factură
- opțiunea Stocuri este pentru o evidență internă, la momentul facturării te ajuta sa stii cate produse mai sunt disponibile pe articolul facturat
- un articol poate ajunge cu stoc negativ, calculele efectuându-se în continuare, fără vreo restricție