CREEAZĂ CONT FGO
După lansarea din ianuarie 2017, FGO a evoluat pe tot parcursul anului de la o soluție de facturare online, la un instrument complet de business, cuprinzând beneficii variate precum pontajul angajaților, gestionarea contractelor sau integrarea cu magazinele online.
Apariția FGO a însemnat o noutate pentru piața din Romania, fiind prima și singura soluție de facturare online care comunică direct cu contabilitatea. FGO reușește astfel să rezolve o problemă importantă a antreprenorilor și anume timpul pierdut pentru transmiterea tuturor actelor necesare în contabilitate. Soluția FGO este integrată cu programul de contabilitate SAGA, adică toate datele din FGO pot fi preluate automat în SAGA. În plus, FGO permite asocierea unui utilizator cu rol de contabil pentru preluarea tuturor actelor necesare la final de lună, fără a fi necesară conectarea cu SAGA.
Iată cum a decurs primul nostru an:
Am început prin a lansa SINGURA soluție de facturare integrată cu contabilitatea
Contul FGO se poate conecta cu programul de contabilitate SAGA și sincronizează informații precum facturi emise, facturi de la furnizori, încasări, stocuri, articole sau clienți.
Peste 15.000 de anteprenori au ales FGO și au emis mai bine de 500.000 de facturi online
Începând cu firme de contabilitate, antreprenori din zona de e-commerce, transporturi, retail și până la freelanceri, au facturat cu toții prin FGO, au economisit timp prin facturarea automată și pontajul electronic, au respectat legislația prin utilizarea condicii de prezență și nu numai.
Am transformat nevoile tale în funcționalități noi
Acordăm timp important pentru a asculta și întelege nevoile utilizatorilor FGO și, totodată, a antreprenorilor în general. Din acest punct de vedere, putem sumariza anul 2017 prin 1627 de emailuri rezolvate cu succes și de 3 ori mai multe convorbiri telefonice care au generat multe idei deja implementate.
Am integrat soluții pentru e-commerce
Atunci cand dezvoltăm noi funcționalități, întotdeauna ținem cont de câteva aspecte:
- Nevoile clienților
- Utilitatea pentru business
- Trendurile de business și dezvoltarea tehnologică
Și pentru că știm cu toții că online-ul nu mai este o opțiune, ci o prioritate, am înglobat în FGO soluții utile pentru magazinele online și nu numai: integrare prin API, PrestaShop sau mobilPay.
Am inovat și vom continua cu aceeași energie
Timpul reprezintă una dintre resursele limitate pe care le avem la dispoziție, de aceea este important să eficientizăm cât mai mult împărțirea lui. În ideea de eficientizare am integrat în soluția FGO automatizări și algoritmi inteligenți de organizare a documentelor, de intelegere a datelor, înregistrarea lor automată în contabilitate, precum și analiza și interpretarea lor în grafice relevante.
2017 a fost doar începutul și suntem siguri că vei aprecia ce ți-am pregătit pentru viitor.
4 comments On Sărbătorim un an de FGO
FGO a devenit o prezenta cotidiana a activitatii noastre reusind sa ne ofere solutii practice la probleme concrete. Echipa de dezvoltare software si-a dovedit maiestria facand din FGO o solutie integrata nativ cu SAGA si reusind astfel sa raspunda multora dintre asteptarile noastre. Serviciul de suport este eficient si eficace iar rezultatul final se contureaza intr-un avantaj categoric. Beneficiile FGO ne-au determinat sa recomandam aceasta aplicatie tuturor clientilor pe care-i consiliem. Astept cu interes urmatoarele evolutii care sa exceada cadrul facturarii si sa gaseasca rezolvari pentru problemele de care se lovesc antreprenorii din micul business. Cunoascand rezultatele de pana acum sunt incredintat ca va fi bine.
Succes si la multi ani FGO!
Va multumim pentru aprecieri si incredere!
Sunt foarte multumita. Cum continuam ? Cat si cum trebuie sa achit ?
V-am transmis un email cu informatii despre acest lucru.