Prin solutia gratuita de facturare FGO.ro, este mult mai simplu sa fii la zi cu facturile clientilor tai! In plus, acestia se vor bucura de numeroase avantaje pentru firma lor si vor putea colabora mai usor cu tine.
De ce FGO? 10 avantaje pentru tine.
- Esti mai productiv. Iti folosesti timpul mult mai eficient pentru ca nu mai trebuie sa operezi manual facturile emise de clientii tai.
- Backup SAGA in cloud. Intreaga baza de date a clientilor din SAGA este salvata in cloud, chiar in solutia FGO. In cazul unor incidente neprevazute (dezastru, incendiu sau infectare a calculatorului cu virusi), informatia nu se pierde.
- Date actualizate. Datele sunt mereu la zi pentru ca FGO se sincronizeaza automat cu Saga, astfel incat toate facturile clientilor tai ajung instant in programul tau Saga.
- Date complete. La fiecare sincronizare FGO – SAGA, vei primi facturile emise, facturile de la furnizori*, clientii noi, articolele, incasarile, bonurile emise.
*daca furnizorul a emis factura tot in FGO - Calcule corecte. FGO calculeaza automat valorile totale, TVA-ul, discounturile si se asigura ca a fost aleasa cota corecta de TVA.
- Lucrati impreuna. Fiind o solutie in cloud, atat tu, cat si clientul, o puteti accesa oricand, de oriunde, in acelasi timp. De exemplu, tu setezi serii de facturi sau adaugi articole noi, iar clientul emite facturi odata cu tine.
- Sincronizare in ambele sensuri. Clientul poate prelua in FGO clientii si articolele din SAGA, fiind sincronizate inclusiv codurile definite in SAGA.
- Este gratuit. Clientii tai beneficiaza de o solutie de facturare completa in mod gratuit, iar cu un abonament Premium pot accesa o serie de avantaje importante pentru firma lor: automatizarea unor procese cum ar fi emiterea facturilor recurente, trimiterea de notificari personalizate catre clientii lor (informare scadenta, intarziere plata etc.) si altele.
- FGO Premium pentru firma ta. Si tu poti utiliza solutia FGO in avantajul firmei tale: personalizezi facturile emise pentru serviciile de contabilitate prestate, setezi recurenta lunara pentru fiecare client, transmiti facturile pe emailul clientilor (acestea se vor sincroniza cu contul lor FGO si, implicit, se vor importa automat in SAGA).
- Raportare clara. In FGO ai acces la rapoarte cu situatia financiara a firmei tale, vezi in timp real ce incasari si plati ai efectuat intr-o luna sau ce clienti au intarziat cu plata iar daca esti micro-intreprindere, stii imediat ce impozit pe venit datorezi.
Alege solutia FGO! CREEAZA CONT FGO gratuit pentru firma ta si organizeaza-ti eficient munca, optimizand relatia cu clientii tai!