-
Rolul eșecului în procesul antreprenorial
În lumea antreprenoriatului, eșecul este adesea văzut ca un capăt de drum. Însă, adevărul este că eșecul reprezintă un element esențial în procesul de creștere și dezvoltare. În acest articol vom vedea cum eșecul poate deveni un instrument valoros pentru succesul antreprenorial. Eșecul: o parte firească a parcursului antreprenorial Nicio poveste de succes nu este…
-
Black Friday la FGO, platforma pentru orice afacere, cu parteneriate strategice pentru antreprenori
Pentru antreprenorii de astăzi, eficiența și automatizarea proceselor sunt elemente-cheie în dezvoltarea afacerii. FGO își extinde parteneriatele strategice, asigurându-le utilizatorilor soluții integrate și suportul necesar pentru a se concentra pe creșterea afacerii. Pe lângă colaborarea deja consacrată cu Saga Software, FGO a oficializat în ultimul an noi parteneriate cu Banca Transilvania, STUP, și Network One…
-
Buletin informativ 23/2024
Coasiguraţii persoanelor asigurate Coasiguraţii sunt acele persoane fizice aflate ȋn ȋntreţinerea unei persoane asigurate și care beneficiazǎ de asigurare fǎrǎ plata contribuţiei de asigurǎri sociale de sǎnǎtate (CASS).Potrivit prevederilor Codului Fiscal și ȋn conformitate cu Legea 95/2006 privind reforma ȋn domeniul sǎnǎtǎţii, persoanele care pot avea calitatea de coasigurat sunt: soţul fără venituri proprii, aflaţi…
-
Buletin informativ 22/2024
Cazarea/contravaloarea chiriei – beneficiu extrasalarial, neimpozitat ȋn 2024 Angajatorii din mediul privat pot pune la dispoziţia salariaţilor proprii spaţii de cazare/de locuit. Potrivit art. 76 alin. (41) lit. c) din Codul Fiscal, cazarea și contravaloarea chiriei pentru spaţiile de cazare/de locuit puse de cǎtre angajatori la dispoziţia angajaţilor, ȋn condiţiile de mai jos, reprezintǎ venit…
-
FGO și parteneriatele care îți simplifică viața de antreprenor
În mediul antreprenorial de astăzi, eficiența și viteza sunt esențiale, iar automatizarea devine un factor cheie pentru succes. Soluțiile oferite de FGO nu doar simplifică sarcinile administrative, dar le și integrează cu parteneri strategici, care contribuie la ușurarea muncii de zi cu zi, la creșterea productivității și la dezvoltarea afacerii pe termen lung. Iată așadar,…
-
Feedbackul clientului: Cum să-l soliciți și să-l valorifici pentru succesul afacerii tale
În dinamica de business actuală, feedbackul clientului este unul dintre cele mai valoroase și accesibile instrumente pentru a crește și a te adapta nevoilor pieței. Clienții îți pot oferi informații directe despre ce funcționează bine, ce ar putea fi îmbunătățit și unde este nevoie de ajustări. Cu toate acestea, solicitarea și utilizarea eficientă a feedbackului…
-
Echilibrul între viaţa profesională şi personală pentru antreprenori. Mit sau realitate?
Antreprenorul este adesea văzut ca cel care munceşte fără oprire pentru a-şi dezvolta afacerea. Mai mult decât atât, această muncă este normalizată până la ideea că dacă nu munceşti 12, 14, 16 ore pe zi, nu ai cum să reuşeşti. Așa că este cumva de înțeles că, atunci când eşti prins în vârtejul responsabilităților şi…
-
Buletin informativ 20/2024
Aspecte privind demisia salariaţilor din mediul privat Contractul individual de muncǎ poate ȋnceta ca urmare a demisiei salariatului din funcţia/postul/poziţia pe care o ocupǎ ȋn cadrul organizaţiei.Demisia este actul unilateral de voință al salariatului care, printr-o notificare scrisǎ, comunică angajatorului încetarea contractului individual de muncă, după împlinirea termenului de preaviz prevăzut în contractul individual de…
Alătură-te Grupului utilizatorilor FGO pe Facebook