Plecată de la ideea de a simplifica procesul de facturare și comunicare cu contabilitatea, FGO s-a dezvoltat continuu din 2017, devenind în prezent o aplicație de management complet al operațiunilor de vânzare – încasare – înregistrare în contabilitate și transmitere e-Factură în SPV. Astăzi deservește zeci de mii de afaceri înregistrate în România ce activează atât în spațiul online, cât și cel offline.
Cum crește FGO performanța businessului tău:
Simplifică procese complicate și le pune la dispoziția antreprenorului într-o formă uşor de asimilat şi integrat în activitităţile zilnice.
Cum: Asociază facturi emise cu încasări, indiferent că facturile au fost generate din platforma magazinului online, din marketplace, au fost încasate printr-un link de plată sau ramburs la curier. FGO organizează datele random pe care i le pui la dispoziţie şi ţi le întoarce în platformă într-o formă uşor de vizualizat, interpretat şi transmis către contabilitate.
Susține munca remote atât pentru antreprenor, cât și pentru cei cu care colaborează
Cum:
- FGO este disponibil de pe orice dispozitiv conectat la internet.
- Susţine transferul de activităţi între membrii echipei, urmărirea statusului, gestionarea timpului şi oferă posibilitatea de a factura personalizat, în funcţie de taskul lucrat / timpul dedicat.
- Nu este necesar să fii la birou pentru a semna o condică de prezenţă. Aceasta poate fi semnată electronic, simplu şi rapid. În secţiunea dedicată pontajului sunt suficiente câteva clickuri.
Elimină activități frustrante pentru antreprenorul creativ, performant și dornic de dezvoltare, care nu are timp de pierdut pe taskuri administrative sau organizatorice
Cum:
- Pentru că ştim cât este de important să îţi fie la îndemână ce ai nevoie, fix când ai nevoie, un întreg modul din FGO este dedicat organizării. Tot ce ţine de actele contabile, documentele firmei, bonuri, chitanţe, documente importante sau nimicuri, toate pot fi “aruncate” în FGO şi regăsite acolo unde le este locul, în secţiunea de Documente.
- Dosarul cu şină şi emailurile peste emailuri cu facturi uitate sunt subiecte devenite istorie pentru antreprenorul din comunitatea FGO. Indiferent că este utilizator SAGA sau nu, contabilul are acces la documentele încărcate în FGO. În plus, totul este organizat, iar munca contabilului a devenit infinit mai simplă.
- De la facturare, transmiterea e-Facturilor în SPV, notificarea clienţilor şi până la procesarea extraselor bancare, automatizarea activităţilor în FGO salvează timp, mult timp.
Integrează noile tehnologii cu funcționalitățile dezvoltate şi le aliniază cu cerințele de business actuale
Cum:
- FGO poate fi integrat cu magazinele online dezvoltate pe platforme de sine stătătoare sau chiar şi cu marketplaceuri.
- Plata facturilor emise se poate face rapid, prin link de plată.
- Facturile de la furnizori sunt sunt citite automat şi integrate în rapoartele de cheltuieli.
Creşte performanţa businessului tău prin FGO!
Lasă un răspuns