Dacă până în urmă cu câteva luni reducerea cheltuielilor însemna eficientizare, economisire sau noi investiţii, în contextul actual, multe companii se văd puse în situaţia de a reduce cheltuielile pentru „a rezista”. Dacă dintr-un motiv sau altul, urmăreşti reducerea cheltuielilor, iată câteva aplicaţii care te pot ajuta.
CashControl
Pentru a demara un proces de economisire sau reducere a cheltuielilor trebuie să începi prin a urmări unde ajung banii firmei tale. Iar aplicaţiile de management financiar reprezintă o resursă extrem de utilă. De exemplu, în CashControl poţi adăuga toate conturile firmei tale, poţi organiza tranzacţiile, urmări cheltuielile şi veniturile astfel încât să ai în permanenţă o imagine de ansamblu a modului în care circulă banii în companie.
Canva
Dacă ai nevoie de imagini pentru postările din social media, modele de emailuri, broşuri, cărţi de vizită sau orice alte materiale vizuale pentru firma ta, dar nu ai un buget dedicat, aplicaţia Canva te poate ajuta să îţi creezi singur(ă) aceste materiale, chiar şi de pe telefon. Ai o mulţime de opţiuni, idei de unde să te inspiri sau dimensiuni prestabilite, în funcţie de destinaţia materialului.
When I Work Staff Scheduling
Atunci când angajaţii tăi lucrează de acasă programarea turelor sau concediilor poate deveni o activitate care consumă mult timp. Prin intermediul aplicaţiilor de gestionare a programului angajaţilor, precum When I Work Staff Scheduling este posibiliă vizualizarea programului companiei şi disponibilitatea fiecărui angajat. Atunci când apar greşeli în program sau modificări de ultim moment, angajaţii pot fi contactaţi cu uşurinţă direct din aplicaţie.
Tiny Scanner
Ai avut curiozitatea de a calcula câţi bani cheltuie firma ta pe hârtie? Dar timpul pierdut căutând diverse documente rătăcite (facturi, cărţi de vizită, bonuri de consum, etc.)? Cu aplicaţiile de „gestionare a hârtiei”, precum Tiny Scanner, telefonul poate converti cu uşurinţă imaginile în documente PDF. Aşa că, decât să pierzi bani pe topuri de hârtie, timp şi chiar spaţiu de depozitare, mai bine le transformi în PDF-uri, organizate şi uşor de accesat pe computer.
Bine de știut: Tot la capitolul gestionarea hârtiei, FGO a făcut un calcul simplu cu privire la cât poţi economisi dacă renunţi la facturarea pe hârtie, în favoarea facturării online. Citeşte aici. |
Fiverr
Aplicaţiile de tipul Fiverr pot fi de mare ajutor antreprenorilor, cu diverse nevoi şi resurse limitate. Ai nevoie de proiectarea unui logo, editare foto şi video, realizarea unui video de prezentare a companiei? Pe Fiverr, poţi găsi o mulţime de freelanceri care îţi pot face orice, cu preţuri începând de la 5 dolari.
Lasă un răspuns