Când vine vorba de comerţ, tot ceea ce ţine de articolele comercializate implică multă organizare, evidenţă şi control. De aceea, utilizatorii FGO au la dispoziţie o serie de instrumente care să le simplifice munca şi eficientizeze timpul dedicat afacerii. Află tot ce ţine de organizarea stocurilor şi articolelor în FGO.
De ce să foloseşti FGO pentru a gestiona articolele şi stocurile magazinului tău:
- Ştii în permanenţă câte produse mai ai pe stoc, întrucât FGO actualizează automat cantităţile în funcţie de facturile emise
- Emiţi cu uşurinţă NIR-uri, facturi, chitanţe, avize, bonuri, proforme, dispoziţii de plată şi orice alt document de care ai nevoie pentru magazinul tău fizic sau online
- Stocurile se preiau automat din facturile de la furnizori pe care le salvezi în contul tău FGO
- Poţi prelua mereu stocurile actulizate direct din SAGA
- Ai o imagine de ansamblu a afacerii tale, fără cunoştinţe de gestiune sau de interpretarea datelor contabile. FGO îţi permite să analizezi rapid tranzacţiile realizate, top produse vândute, top clienţi, situaţia încasărilor, etc.
GESTIONEAZĂ STOCURI ȘI ARTICOLE ÎN FGO
Cum funcţionează:
1.Adaugi articole şi stocurile aferente
Cum adaugi articole în FGO
Indiferent că vinzi căni, rame foto sau produse alimentare, atunci când un client face o achiziţie, pe factura pe care o emiţi va trebui să specifici şi articolul vândut. Pentru asta, în FGO ai mai multe posibilităţi:
a) Atunci când emiţi o factură, adaugi articolul direct pe aceasta şi se va salva automat în lista de articole. Astfel, la următoarea factură pe care o emiţi, adaugi articolul printr-un simplu click.
b) Din pagina Articole, completezi datele necesare şi salvezi
c) Import din excel – din pagina Articole, descarci modelul de import, completezi fişierul cu articole şi îl adaugi în FGO, apăsând butonul Importă articole.
Cum adaugi stocuri
Dacă vrei să ai o evidenţă clară şi să ştii în permanenţă câte articole mai ai pe stoc, câte facturi ai emis pentru un anumit articol sau diverse alte informaţii care te pot ajuta fie la optimizarea procesului de achiziţie, fie la campaniile de marketing, în FGO poţi introduce cantităţile articolelor sau le poţi prelua automat din SAGA.
Înainte de toate, pentru a utiliza stocuri pe articole, mergi în pagina Setări – Factură – Setări articole şi activează opţiunea „Stoc articol”. |
Poţi adăuga cantităţile / stocurile articolelor prin mai multe modalităţi:
- În pagina Articole, apasă pe un articol pentru editare, completează cantitatea şi salvează;
- În pagina Acte contabilitate – Facturi de la furnizori, adaugă o factură, alege articolul sau articolele aferente, completează cantitatea şi salvează;
- Dacă contabilul tău foloseşte SAGA, atunci poţi prelua stocurile automat, în câţiva paşi simpli. Vezi în manualul de utilizare FGO cum poţi prelua informaţii din SAGA.
2. Organizezi articolele pe categorii
Ştim cu toţii că cele mai bune strategii de vânzări pleacă de la analiza riguroasă a modului în care funcţionează lucrurile în interior. Aşa că FGO îţi permite să grupezi articolele în categorii, pe care să le foloseşti în analiza datelor şi optimizarea afacerii tale. Pentru a seta o categorie pe articol, mergi în pagina Articole şi apasă pe câmpul Categorie din dreptul articolului respectiv. Alege categoria din listă sau adaugă una nouă.
Bine de ştiut:
- Poţi căuta facturile după un articol.
- În Dashboardul FGO poţi vizualiza topul articolelor vândute sau vânzări articole pe categorii
- Tot în Dashboardul FGO poţi vizualiza structura achiziţiilor pe client
3. Actualizarea automată a stocurilor
- Facturi emise, produse returnate: Ori de câte ori emiţi, anulezi sau stornezi o factură, FGO actualizează automat stocurile aferente
- Sincronizare Saga Software: La preluarea facturilor în SAGA, stocurile se vor actualiza și în contabilitate în funcție de facturile preluate din FGO
Lasă un răspuns