Cum îți transformi pasiunea într-o afacere profitabilă

Analizează întâi de toate

  • Ce te face special şi diferit?
  • Cât de mult ar plăti cineva pentru produsele sau serviciile tale?
  • Ai cui să vinzi?

Definește-ți strategia

  • Cercetează piaţa: concurenţa, posibilii clienţi.
  • Evaluează Mă pot diferenţia? Pot creşte?
  • Schițează un plan Investiţia necesară, cui mă adresez, cum comunic, în cât timp amortizez investiţia, când obţin profit

Bine de ştiut:
Un plan de business te ajută să crești cu 30% mai rapid

Rezervă-ți timp

Alocă timp dimineața pentru pasiunea ta. Este dovedit că dimineţile sunt cele mai productive.
Interesant: Dimineaţa este singurul moment al zilei în care se scriu mii de articole şi sute de cărţi.

⚠️ Încearcă să îţi înveţi ciclurile de somn pentru a te trezi la finalul acestuia (un ciclu de somn are aproximativ 90 de minute)

Socializează

Construiește-ți un brand și promovează-l printre prieteni, colegi, familie, cunoscuţi. Participă la evenimente unde poţi găsi oameni ţintă. Participă în grupuri de discuţii live sau online, integrează-te, răspunde oamenilor la întrebări. Fii activ pe canalele de social media, inclusiv YouTube

⚠️ Facebook încă este canalul social media cel mai utilizat.

⚠️ Nu uita să pregăteşti povestea produsului tău. Povestea este prima care atrage atenţia.
Interesant: 74% din tot traficul online provine din video. Blogingul este cea mai bună modalitate de a construi awareness și încredere.

Adu-ți pasiunea la viață

Consider-o un business, nu doar o simplă pasiune. Citește cărți care să-ți îmbunătățească aptitudinile și cunoștințele anteprenoriale. Alege entitatea juridică care te avantajează și caută-ți un contabil.

Caută finanțare

Surse imediate:

  • fonduri proprii
  • prieteni
  • familie

Surse externe:

  • Crowfunding
  • Proiecte naționale (Start-up Nation)
  • Proiecte europene
  • Proiecte ale unor companii (Startarium)
  • Investitori independenţi

Intreabă-te înainte de a căuta investitori:
Eşti cel mai bun sau printre cei mai buni în domeniul tău?
Aduci ceva nou în piaţă, oferi o experienţă nouă, un serviciu pe care l-ai inovat?
Ai identificat un segment de piaţă izolat căruia să te adresezi?

NU TE LĂSA DEMOTIVAT

Calea spre antreprenoriat nu este una uşoară.

ASCULTĂ-ȚI CUMPĂRĂTORII

Adaptează-te în funcție de nevoile lor.


Publicat

în

de către

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *