De la Freelanceri până la Companii cu sute de angajați. De ce este FGO pentru tine

O suită de funcționalități prin care îți poți gestiona afacerea de oriunde te-ai afla. Vezi dintr-o privire cifrele afacerii tale. Automatizezi procese importante și ai mai mult timp să-ți dezvolți afacerea.

Update: funcționalități noi

  • Integrare cu eMag Marketplace: Prin conectarea contului eMag Marketplace în FGO, la fiecare comandă finalizată din eMag se va emite automat factura aferentă și se va atașa comenzii din eMag
  • Generare AWB: Prin conectarea unui cont de la curier (Fastius, Fan Curier) poți genera AWB direct din factură
  • Comenzi: Înregistrezi comenzi din care vei putea emite ulterior factură, proformă sau aviz.
  • Agenți de vânzări: Agenții tăi de vânzări pot avea acces doar la clienții proprii
  • Acciza: Adaugi acciza pe articole
  • Penalități pe factură: Adaugi cu ușurință penalități pe factură; calcul automat
  • Utilizatori: Setezi drepturile de acces pentru fiecare utilizator, așa cum ai nevoie

Facturare, încasare, înregistrare automată în contabilitate

Soluție completă de facturare, indiferent că ești freelancer, ai un singur client sau 100, facturezi pentru clienți români sau străini; soluția de facturare FGO acoperă orice necesitate și asigură accesul oricând, de oriunde și de pe orice dispozitiv conectat la internet.

  • Emitere Facturi, Proforme, Avize etc.
  • Emitere automată la o dată prestabilită
  • Emiterea bonurilor prin casa de marcat
  • Încasare prin bancă – integrare cu mobilPay
  • Transmiterea automată în programul de contabilitate SAGA
  • Transmiterea automata a e-Facturilor în SPV

Angajați & organizarea activităților

Cu FGO poți acorda drepturi avansate de utilizare a soluției la nivel de utilizator, adică tu alegi ce poate accesa fiecare utilizator pe care îl adaugi.
Poți organiza activitățile, să aloci taskuri și să urmărești rezolvarea lor sau chiar să emiți facturi detaliate în funcție de numărul orelor lucrate în cadrul unui proiect. De asemenea, poți înregistra și tipări condica de prezență și pontajul, simplu, fără bătăi de cap.

  • Pontaj și condică de prezență
  • Activități
  • Emiterea facturilor în funcție de numărul de ore lucrate pe client – prețul se calculează automat

Relația cu clienții

Poți întocmi rapid un contract sau o ofertă pentru un client. Ai la îndemână o serie de modele predefinite sau poți încărca propriul tău model. Datele variabile ale clienților se vor completa automat atunci când adaugi un nou contract.

  • Contracte
  • Oferte

Organizarea documentelor & comunicare cu contabilul

Toate documentele tale sunt organizate și ai ai acces la ele oricând ai nevoie. Poți adăuga cu ușurință facturile de la furnizori și vei avea atât o organizare clară, cât și informații importante despre cheltuielile tale. În plus, îi poți oferi contabilului tău acces la documentele de care are nevoie pentru preluarea lor în contabilitate.

  • Facturi de la furnizori
  • Extrase bancare

Stocuri & Articole

Opțiunea stocuri te ajută să ții o evidență internă și să știi în permanență câte articole mai ai pe stoc. Stocurile se modifică automat în momentul în care este emisă, anulată sau stornată o factură.

  • Evidența cantităților
  • NIR prestabilit pe care îl completezi în funcție de necesitățile firmei tale (plătitoare sau neplătitoare de TVA)
  • Adăugarea facturilor de la furnizori, din care poți genera automat NIR și de unde poți actualiza automat stocurile
  • Preluarea stocurilor din SAGA

Automatizare

Mai mult timp pentru tine, mai puține greșeli și mai multe informații despre banii firmei tale.

  • Procesarea extraselor bancare (încasări + plăți), MobilPay, EuPlătesc.ro eMag Marketplace – ești la curent cu toate încasările și plățile efectuate prin bancă
  • Generarea automată a emailurilor de notificare către clienți – știi exact când trebuie să îți anunți clienții
  • Salvarea automată a facturilor de la furnizori din email
  • Recurență (facturare periodică automată)
  • Transmiterea automată a datelor în contabilitate
  • Transmiterea automată a e-Facturilor în SPV

Analize inteligente

Tot ce ține de aspectele financiare ale afacerii tale regăsești în Dashboardul FGO

  • Vânzări & încasări
  • Cheltuieli & plăți
  • Clienți & produse
  • Analize pe perioade
  • Evoluție în timp

Integrare & Customizare

FGO este o soluție care se pretează oricărui tip de business și o poți utiliza împreună cu alte aplicații:

  • SagaSoftware
  • Prestashop
  • Woocommerce
  • Magazine online

Simplu & complet

Ai tot ce îți trebuie într-o singură soluție: de la ofertare, facturare și încasare, la organizarea activităților și documentelor, până la analize complexe despre cifrele afacerii tale, explicate simplu și intuitiv.

CREEAZĂ CONT FGO

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *