Vrei să creşti vânzările companiei, să oferi servicii de customer care mai bune sau să îţi eficientizezi munca? Ei bine, informaţia este cel mai bun instrument de care te poţi folosi. Atfel că am pregătit pentru tine o listă cu informații utile în ceea ce privește ultimele trenduri de business, de care să ții cont anul acesta.
Nu ignora importanța recenziilor clienților
Achiziţia unui nou produs implică multe etape, însă clienţii au început să acorde o atenţie deosebită, printre altele, recenziilor. În 2020 nu mai putem vorbi doar despre preţuri şi caracteristici, ci devine din ce în mai important ceea ce spun clienţii despre produs. Cu alte cuvinte, cumpărăturile devin „mai confortabile” atunci când alţii au cumpărat şi testat înainte.
Conform unui raport Fan & Fuel, 92% dintre potenţialii clienţi vor ezita să facă o achiziţie atunci când nu există recenzii. Așadar, dacă vinzi produse online, cu siguranță o evaluare de 5 stele, oferită de zeci sau sute de clienţi, va face compania sau produsele tale mult mai atractive.
Multe dintre micile companii nu au bugete substanţiale pentru a investi în campanii de marketing. De aceea este important să se concentreze pe recenziile clienților. Atunci când clienţii îşi expun părerile online, businessul tău devine mai de încredere, iar asta va duce la creşterea vânzărilor.
Comunicarea angajat – angajator se mută pe mobil
În prezent, milenialii reprezintă 50% din forța de muncă și se presupune că vor reprezenta 75% până în 2020. Iar faptul că aceștia sunt puternic tehnologizați și orientați către deviceurile mobile nu este un mister. Astfel că dacă îți dorești angajați implicați este nevoie să aliniezi mijloacele de interacțiune cu nevoile lor.
Pentru a crește productivitatea, implicarea și a reduce neînțelegerile, tot mai multe companii apeleză la aplicațiile de mobil pentru a comunica cu angajații. Se consideră în acest moment, că aplicațiile de comunicare oferă managerilor un canal de transmitere a informațiilor rapid și direct.
Joburile remote iau amploare
În 2020, munca la birou, de la 9 la 17:00 nu mai reprezintă clar norma, cu atât mai mult cu cât există o mulțime de aplicații de colaborare de la distanță (video conferințe, mesaje, task management, tracking, etc.).
Joburile remote iau amploare din ce în ce mai mare și pentru că vin cu avantaje atât pentru angajator, cât și pentru angajat. Astfel, angajatorul ajunge să reducă substanțial costurile cu chiria și echipamentele și să crească productivitatea muncii. Iar angajatul se bucură de avantajul de a lucra de unde dorește și a salva timpul pierdut pe drumul casă-birou.
Fericirea angajaților înseamnă productivitate pentru companie
Angajații nu mai sunt motivați doar de beneficii salariale sau oportunități de avansare. Ei au nevoie să se simtă valorizați, să simtă că efortul pe care îl depun contează cu adevărat. Cu alte cuvinte, angajații își doresc să fie fericiți. Iar fericirea lor este extrem de importantă și strâns legată de nivelul de productivitate. Mediul de muncă în ziua de astăzi s-a schimbat și vedem tot mai multe birouri cu spații de lucru interactive și culturi organizaționale centrate pe stimularea interacțiunii, creșterea moralului, reținerea personalului sau atragerii talentelor.
Este extrem de important să reții ca beneficiile centrate exclusiv pe bonusuri sau pachete salariale nu mai sunt la fel de convingătoare. În schimb, angajații își doresc ca experiența lor zilnică de lucru să includă program de lucru flexibil, asigurări medicale private sau concedii de paternitate. Există o puternică relație între aceste avantaje și rezultatele afacerii.
Comerțul electronic este dominant
Este recomandat ca orice afacere offline să facă un pas înainte și să investească și în prezența online, mai ales în condițiile în care creșterea comerțului electronic este substanțială de la un an la altul. Este util să folosești social media pentru a ajunge mai rapid la cumpărători, să integrezi magazinul tău online cu companiile de curierat astfel încât produsele să ajungă mai rapid la destinație să diversifici modalitățile de plată și nu în ultimul rând să îți optimizezi procesele administrative. Toate acestea (și nu numai) te pot ajuta să fii cu un pas în fața competiției.
Postările în Stories au un impact mai mare decât în News Feed
Mulțumită Snapchat-ului, care ne-a introdus pentru prima oară în lumea ”stories”, acum regăsim acest tip de postări pe aproape toate canalele de social media. Acestea sunt reprezentate de conținut video care dispare după 24 de ore și care în prezent are un impact mai mare asupra audiențelor, de până la 15 ori mai mare decât fluxurile de postări obișnuite. Astfel, pe lângă live streaming, mesajele de tip stories te pot ajuta să ajungi mai ușor la clienții tăi.
Serviciile de customer care oferă experiențe personalizate
În 2020 vorbim despre clienți informați, care vor să se îndepărteze cât mai mult de zona consumerismului și pentru care este importantă întreaga experiență de cumpărare și utilizare. Începând de la modul în care discuți cu aceștia atunci când îți pun o întrebare, varietatea de mijloace pe care le pui la dispoziție atunci când te contactează și până la modul în care le identifici nevoile și le recomanzi alte produse îți pot crește semnificativ vânzările.
Lasă-ne un comentariu mai jos și povestește-ne cum îți adaptezi tu compania tendințelor de business din 2020
Lasă un răspuns