5 motive să folosești FGO dacă ai un magazin online

Să construiești un magazin online de la zero sau chiar să gestionezi unul deja construit presupune să faci multitasking și să excelezi în toate. Trebuie să fii un bun manager, marketer, designer, responsabil de relația cu clienții, administrator și multe altele. Iar pentru că toate aceste activități consumatoare de timp prețios pot deveni copleșitoare, puțin ajutor nu strică niciodată.

5 moduri prin care FGO simplifică munca unui antreprenor în comerțul electronic

1.Poți integra magazinul tău online cu FGO

  • PrestaShop Dacă ai un magazin online creat pe platforma PrestaShop, ai la îndemână extensia FGO prin care poți emite automat facturi la fiecare comandă sau plată înregistrată. În plus, toate facturile se vor prelua automat și în SAGA.
  • WooCommerce Dacă magazinul tău online functionează pe platforma WooCommerce, instalează extensia dedicată FGO prin care poți emite facturi direct din platforma de administrare a magazinului. În plus, toate facturile emise vor fi stocate şi în FGO şi se vor prelua automat în SAGA.
  • Prin API Orice magazin online realizat pe altă platformă în afară de cele menționate poate fi integrat cu FGO prin API-ul pus la dispoziție. Astfel, poți emite automat facturile pentru comenzile primite, direct din propriul magazin online.
  • eMag Marketplace Poţi conecta contul tău de seller eMag Marketplace în FGO pentru emiterea automată a facturilor aferente comenzilor primite în eMag.

Integrează magazinul tău online cu FGO

2. Îți organizezi cu ușurință toate documentele de la aprovizionare până la vânzarea efectivă a produselor

  • Factura de achiziție a mărfii. FGO permite salvarea rapidă a facturilor de la furnizori direct din email sau telefon. Pe baza lor vei vedea analize în dashboard despre cheltuielile tale.
  • Nota de recepție (NIR)
  • Factura de vânzare / proformă. Factura proformă nu are caracter contabil, ci este utilizată pentru a confirma atât comanda plasată online, cât și valoarea acesteia. Factura proformă este emisă anterior facturii fiscale și nu generează obligații de plată. În FGO, factura se poate emite automat din factura proformă.

Poți genera automat factura de la furnizor din NIR sau invers, iar stocul tău se actualizează automat în funcție de acestea.

Business românesc, clienți internaționali? În FGO poți emite facturi în orice limbă. În plus, posibilitățile nelimitate de personalizare îți permit să ai o factură perfect adaptată stilului afacerii tale.

3. Salvezi lunar zeci de ore de muncă

Timpul este important pentru oricine, dar mai ales pentru un antreprenor este o resursă valoroasă. Rezolvarea situațiilor administrative îți poate consuma timp prețios lună de lună, pe care îl poți câștiga însă automatizând anumite task-uri în FGO.

Activități automatizate în FGO

  • Emiterea rapidă a facturii din proformă
  • Înregistrarea automată a informațiilor în contabilitate
  • Salvarea rapidă a documentelor din email și de pe telefon
  • Organizarea facturilor de la furnizor în cont și ”citirea” automată a informațiilor de pe factură (furnizor, dată sau sumă)
  • Înregistrarea rapidă a condicii de prezență și întocmirea automată a pontajului
  • Actualizarea stocurilor în funcție de facturi emise, anulate sau stornate
  • Procesarea automată a extraselor bancare, de la curieri, eMag, mobilPay și marcarea automată a facturilor încasate

4. Toate datele sunt în siguranță, în cloud

Există situații neprevăzute care pot genera rătăcirea documentelor, iar serviciile de stocare a datelor costă și implică altă organizare. Din fericire, în FGO datele tale sunt salvate în cloud, nu există riscul pierderii lor și pot fi accesate oricând, de oriunde și de pe orice dispozitiv conectat la internet.

5. Ești în permanență la curent cu veniturile și cheltuielile firmei tale

Dacă ai 2, 3 comenzi pe zi și câteva facturi pe lună, gestionarea finanțelor poate fi relativ simplă. Dar pe măsură ce afacerea crește se mărește și riscul de a pierde evidența comenzilor, a facturilor neîncasate, a încasărilor totale sau a cheltuielilor. De aceea este important să ai datele organizate și ușor de accesat.

Cum te ajută FGO să ai cu ușurință evidența finanțelor?

FGO asociază automat facturile cu încasările, indiferent că vin din extrasele bancare, de la curieri, din mobilPay sau Emag Marketplace. Astfel știi exact cine a plătit, când, cât anume și cât mai ai de încasat sau de la cine.

  • Clienții tăi achită online, cu cardul: poți descărca extrasul bancar din banca cu care colaborezi, îl imporți în FGO, iar soluția asociază automat facturile emise cu încasările din bancă.
  • Clienții tăi achită ramburs la curier: FGO procesează borderourile de la curier și le asociază cu facturile emise, iar borderoul îl vei închide cu încasarea aferentă din bancă.
  • Clienții tăi cumpără prin eMag Marketplace: poți încărca borderoul de la eMag în FGO pentru asocierea automată cu facturile emise; în plus, poți închide unul sau mai multe borderouri eMag cu încasarea primită de la eMag prin bancă
  • Achiți furnizorii prin bancă: importarea extrasului bancar în FGO îți organizează plățile către furnizori. Setează rapid categoriile și centrele de cost pe plăți și înțelege-ți structura cheltuielilor în dashboardul Analiză pe cheltuieli.
  • În plus, în Dashboardul FGO poți vedea analize interesante care te ajută să înțelegi cu ușurință toate aspectele financiare din compania ta.

Integrează magazinul tău online cu FGO


Publicat

în

,

de către

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *