Cum îți informezi clienții despre creșterea prețurilor

Creșterea prețurilor este un aspect normal al oricărei afaceri. Pe măsură ce compania ta crește, este inevitabil ca la un moment dat să nu crești prețurile astfel încât acestea să reflecte adevărata valoare a serviciilor oferite, fie că te obligă inflația sau că oferi un produs îmbunătățit.

Puține companii oferă același preț pentru o perioadă lungă de timp. Prețurile stagnante sunt deseori corelate cu afaceri stagnante, iar stagnarea poate ucide o afacere. Indiferent de motivul pentru care alegi să crești prețurile, modul în care gestionezi comunicarea poate face diferența între clienți mulțumiți sau dezamăgiți.

Iată câteva reguli pe care le poți urma atunci când informezi clienții despre modificarea prețurilor.

Fii sincer și transparent

Transparența este importantă atunci când este vorba despre bani. Începe prin a-ți anunța clienții despre modificarea prețurilor înainte să se întâmple. După ce îți informezi clienții, poți face și un anunț general.

Anunță direct și din timp modificarea prețurilor

Imaginează-ți că factura ta la internet a crescut de la 8 Euro, la 12 Euro / lună și afli acest lucru când ți se emite deja factura, fără să fi fost informat în prealabil sau să ți se fi cerut acordul cu privire la continuarea abonamentului la această sumă. Ar fi destul de deranjant, nu-i așa?

Este nedrept ca un client să fie pus în fața faptului împlinit atunci când vine vorba de creșterea prețurilor. Dacă urmează o astfel de modificare, asigură-te că toți clienții tăi vor fi informați din timp, înainte de a le trimite factura lunară cu noul preț.

Ar fi bine, așadar, să le oferi clienților timp să înțeleagă creșterea prețurilor. Poate că unii vor avea nevoie să-și reevalueze bugetul. În plus, le poți oferi posibilitatea să facă o achiziție înainte de creșterea efectivă a prețurilor.

Nu-ți cere scuze

Atât timp cât ești într-un business, scopul tău este acela de a susține compania în drumul ei către succes, chiar dacă în anumite situații asta înseamnă prețuri mai mari pentru clienții tăi. Acest lucru nu este arbitrar și nu suportă negociere. Prin urmare, să-ți ceri scuze sau să te simți vinovat, nu-și are locul în aceste circumstanțe.

Fluctuațiile de preț urmează în mod natural planul de creștere al companiei. Nu poți crește rămânând static.” Allen Greer, manager Fuze

Amintește-le că un preț mai mare înseamnă și calitate

Pentru clienți poate fi neclar de ce este necesară o creștere a prețurilor din moment ce au achiziționat același serviciu sau produs, la același preț, o perioadă îndelungată. În aceste condiții este important să subliniezi calitatea. Indiferent că vei crește prețurile pentru că ai crescut calitatea sau vei crește prețurile pentru a menține calitatea, clienții tăi trebuie să cunoască acest lucru.

Permite-le să te contacteze dacă au întrebări sau nelămuriri

Asigură-te că le oferi clienților toate informațiile cu privire la creșterea prețurilor. Pentru acest lucru, pune-le la dispoziție o adresă de email sau un număr de telefon unde te pot contacta pentru a obține informațiile de care au nevoie.

Creșterea prețurilor generează deseori perioade de incertitudine, dar poți preveni acest lucru prin comunicarea creșterii în mod corespunzător. Fii transparent, sincer și continuă să oferi o valoare reală clienților tăi și poți comunica o creștere a prețurilor fără un impact negativ.

Ai trecut printr-o experiență de creștere a prețurilor și informare a clienților? Care sunt tehnicile pe care le-ai urmat și te-au ajutat sau, dimpotrivă, te-au încurcat?


Publicat

în

de către

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *