Cum treci de la facturarea pe hârtie la facturarea online

Dacă ar fi să rezumăm întreaga pledoarie pro facturare online într-o singură frază, am spune „Work faster and more efficiently!” (Lucrează mai rapid și mai eficient!)

Pe măsură ce lumea schimbă modul în care comunicăm și facem afaceri, trebuie să ne adaptăm și nimic nu motivează mai mult schimbarea decât banii, timpul și trendul pieței. Pornind doar de la acești factori, trebuie să recunoaștem că facturarea pe hârtie sau în excel este depășită și ne costă mult mai multe resurse (timp, bani, greșeli de calcul, ineficiență) decât utilizarea unei soluții de facturare online.

De ce să treci de la facturarea pe hârtie, la facturarea online

  • Economisești timp. Mult timp! Poți emite o factură în mai puțin de 1 minut, iar dacă ai cont FGO, e-Factura o trimiți automat în SPV
  • Știi mereu ce facturi ai de încasat și de la cine
  • Ai avantajul de a încasa mai ușor și mai rapid. Posibilitatea de plată online îi ajută pe clienții tăi să te plătească oricând și de oriunde
  • Clienții tăi pot fi notificați pentru întârzieri de plată. Citește și despre cum îți poți determina clienții să te plătească la timp
  • Ai toate datele la îndemână, mereu cu tine, oriunde ai fi
  • Elimini greșelile de calcul, întrucât o soluție de facturare online îți face automat toate calculele necesare
  • Clienții tăi sunt la un click distanță, precum și toate documentele, facturile sau încasările.
  • Se elimină nevoia de procesare a facturilor (în contabilitate)
  • Migrarea la un sistem modern de facturare și eficient de plată, înseamnă adaptare la trendurile de business
  • Costă mai puțin decât tipizatele
  • Reducerea tipizatelor înseamnă mai puține deșeuri și costuri mai mici
  • Ai cifre despre afacerea ta (încasări, vânzări) dintr-o singură privire

Spune adio tipizatelor sau excel, facturează cu FGO

Să emiți facturi cu FGO este mai simplu și mai rapid decât să facturezi manual, în excel sau cu alte tipuri de documente. Iată ce ai de făcut:

  1. Creează un cont FGO, intră în pagina Facturare și poți emite facturi, proforme, avize sau alte documente.
  2. Completează denumirea sau CUI-ul clientului, iar FGO caută pentru tine toate informațiile publice existente despre acea firmă.
  3. Adaugă articolele pe care le facturezi – poți alege din articole deja salvate sau poți adăuga articole noi direct în factură; acestea se vor salva automat și le vei putea utiliza la următoarele facturi pe care le emiți. Toate calculele se vor efectua automat.
  4. Salvează
  5. Conectează contul SPV în FGO și vei putea transmite automat e-Facturile la ANAF.

CREEAZĂ CONT FGO


Publicat

în

,

de către

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *