De ce aleg micii antreprenori FGO

Dacă ar fi să realizăm o retrospectivă a ultimilor ani, am putea spune că l-am petrecut ascultându-ne clienții, urmărind tendințele industriei și dezvoltând noi funcționalități sau îmbunătățind ceea ce aveam deja. Această abordare ne-a ajutat să evoluăm mult și să începem noul an mai performanți, mai motivați și cu multe avantaje pentru clienții noştri.

După 1 an de existență FGO, am concluzionat cu câteva răspunsuri interesante la întrebarea De aleg antreprenorii din România soluția FGO și ce anume le ușurează activitatea zilnică:Pentru funcționalitățile FGO

Pentru funcționalitățile FGO

Top 5 cele mai utilizate funcționalități FGO

  • Facturare online şi transmiterea automată a e-Facturilor în SPV
    • Emiterea și trimiterea facturilor din orice loc și de pe orice dispozitiv conectat la internet
    • Notificarea clienților care au depășit termenul de plată
    • Facturare automată: programarea facturilor periodice pentru emitere automată (ex: săptămânal, lunar, anual etc.)
  • Stocarea facilă a documentelor pentru contabilitate

În FGO toate actele necesare pentru conta sunt păstrate într-un singur loc, fie că este vorba despre facturi de la furnizori, bonuri de benzină sau alte documente. Actele se salvează automat în FGO fie direct din email, fie prin aplicația FGO.ro, prin simpla fotografiere a facturii sau a bonului.

  • Pontajulul angajaților
    • Înregistrarea condicii de prezență a angajaților, cu ora de început, ora de sfârșit și pauze
    • Realizarea automată a pontajului conform normei de lucru aferentă fiecărui angajat (printare sau descărcare excel)
    • Gestionarea și planificarea concediilor
  • Contracte & oferte

Peste 100 de modele de contracte & oferte, inclusiv contractul de muncă, ajută zilnic antreprenorii din FGO pentru întocmirea ultra rapidă a unui astfel de document, pe care îl pot transmite imediat pe emailul clientului sau îl pot partaja către un angajat pentru completarea datelor.

Există posibilitatea editării sau realizării propriului model de contract / ofertă.

  • Activități
    • Organizarea activităților pe proiecte și urmărirea statusului
    • Asignarea task-urilor către alți membri ai echipei
  • Stocuri
    • Evidența articolelor disponibile în magazin
    • Stocul scade automat când se emite o factură pentru un articol și se completează automat atunci când se stornează sau anulează o factură

Pentru opțiunile de integrare:

  • Saga Software – cel mai utilizat program de contabilitate din România

FGO este singura soluție de facturare care automatizează înregistrarea în contabilitate și facilitează comunicarea cu contabilul, diminuând astfel timpul pierdut cu drumuri inutile sau erori umane. Contabilul poate prelua din FGO direct în SAGA facturile emise, chitanțele, bonurile, facturile de la furnizori primite în FGO, stocurile, artciolele, clienții noi.

  • Netopia Payments (MobilPay) – încasări mai rapide

Integrarea cu MobilPay permite ca facturile emise să conţină un link de plată, ceea ce pentru client înseamnă mobilitate, posibilitatea de a plăti online, oricând și de oriunde, iar pentru antreprenorul din FGO înseamnă încasări mai rapide, direct în cont.

  • PrestaShop

Modulul FGO pentru Prestashop înseamnă facturi emise automat la fiecare comandă sau plată înregistrată, adică mai puține griji și mai mult timp pentru lucrurile importante. Facturile emise prin FGO se înregistrează automat în contabilitate, în programul SAGA.

CREEAZĂ CONT FGO


de către

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *