În febra celor mai importante modificări legislative locale, FGO s-a pregătit intens şi a încheiat anul cu multe de povestit şi mult mai mulţi oameni aproape.
După cum bine se ştie, e-Factura a devenit obligatorie începând cu ianuarie 2024, dar asta nu ne-a ocupat chiar tot timpul 😊. Dacă 2022 a fost anul marilor transformări, 2023 a fost anul în care s-a lucrat cu meticulozitate, determinare şi muultă răbdare pentru a fi pregătiţi în faţa provocărilor ridicate de noile reglementări legislative. Pe lângă updateurile şi îmbunătăţirile continue, retrospectiva anului 2023 se conturează în jurul e-Factura, dar nu numai. Iată, aşadar, cele mai importante schimbări ale anului trecut.
⭐ BT Go: Integrare între banking şi business
Integrarea FGO cu Banca Transilvania îţi permite să:
- conectezi contul FGO în aplicaţia BT Go
- emiţi facturi direct din BT Go și să le trimiți automat în SPV
- să ai toate informaţiile sincronizate între cele două platforme
Citește despre FGO&BT GO
⭐ e-Factura complet automată: trimitere și preluare în/din SPV
Sistemul naţional de facturare electronică RO e-Factura este complet integrat şi actualizat, astfel încât toate firmele care folosesc FGO beneficiază de:
- conectare simplă a contului SPV
- transmitere automată a e-Facturilor în SPV, fără intervenția utilizatorului sau trimitere cu un click pe factură
- primirea recipiselor
- preluare automată în FGO a e-Facturilor de la funizori primire în SPV
- stocare pe o perioadă de minim 5 ani
Ce se întâmplă dacă serverul ANAF nu răspunde? FGO are implementat un mecanism automat pentru monitorizarea timpului de funcționare a serverului ANAF și reîncearcă automat transmiterea e-Facturii la fiecare 45 de minute, timp de 4 zile, adică de cel puțin 150 de ori, fără ca tu să mai intervii. |
Citeşte pe larg despre e-Factura şi ce ai de făcut pentru a integra contul tău SPV în FGO
⭐ Analiza financiară a firmei tale
În pagina Analize – Rezultate financiare, poţi afla cum se situează firma ta în raport cu concurenţa, la nivel naţional şi local sau cum a evoluat în ultimii ani, pe baza datelor înregistrate la ANAF.
⭐ Interpretarea datelor contabile din balanțe
Acum nu mai e nevoie să te chinui să descifrezi balanța contabilă pentru a înțelege cifrele afacerii tale. FGO citește datele din balanţele contabile şi le transformă automat în grafice ușor de urmărit și înțeles.
⭐ Integrare cu WhatsApp Business
Este mult mai ușor să comunici cu clienții. Poți conecta în FGO contul tău WhatsApp Business şi transmiți facturi, documente sau alte notificări direct pe telefonul clientului. În plus, vezi toate răspunsurile clienților și poți răspunde înapoi direct din contul FGO.
⭐ Preţuri preferențiale pe client
Acum poţi gestiona mai bine relaţiile comerciale, prin setarea preţurilor diferenţiale pe client.
⭐ Debitare automată pe recurenţe
Încasări mai rapide pentru tine, plăți mai ușoare pentru clienții tăi! Fie că ai facturi recurente în urma unui contract, fie că oferi servicii pe bază de abonament, poți activa debitarea automată pe recurență. După acordul clientului, fiecare factură emisă automat din respectiva recurență va fi încasată automat din contul bancar agreat de client.
Mai simplu de atât nici că se poate: setezi recurenţa, setezi debitarea automată, configurezi matchingul automat, activezi transmiterea automată a e-Facturii către SPV, iar tot procesul, de la emitere – încasare – trimitere în contabilitate, este efectiv scos din taskurile tale.
⭐ Matching automat între facturi şi tranzacțiile aferente
FGO poate asocia automat încasările şi plăţile cu facturile emise, conform configurărilor pe care le ai la dispoziție în Setări – Încasare, fără a mai fi nevoie de confirmarea ta pentru fiecare în parte. În plus dacă ai conturile bancare conectate în FGO, încasările şi plăţile se vor prelua automat din bancă.
Citeşte pe larg despre matching-ul automat între facturi şi încasări
⭐ EMAG RO / HU / BG
Îmbunătim mereu experienţa clienților, atât pentru marketul local, cât şi cel internaţional, iar printre ultimele noutăţi de care te poţi bucura, se numără:
- Conversia caracterelor chirilice în caractere latine pentru denumire client, judeţ, localitate şi adresă
- Adaptare pentru eliminarea costului de transport din comenzile cu livrare la locker.
- eMAG Stornare ai acces la mecanisme integrate de emitere a facturilor pentru comenzile anulate / retururile din platforma eMag Marketplace şi eMag FBE
Citeşte pe larg despre intergrarea FGO cu eMAG
⭐ Siguranţa datelor
O altă temă constantă şi tratată cu prioritatea este siguranţa datelor clienţilor noştri, motiv pentru care implementăm mereu metode suplimentare de verificare şi securitate, precum:
- Includerea bifei „nu sunt robot” în pagini cheie, confirmarea cu cod unic în cazul unor acțiuni sensibile
- Informarea utilizatorului prin mesaj direct, cu privire la anumite modificări din contul său
- Blocarea temporară a tentativei de login după 3 încercări eşuate de conectare.
⭐ Funcţionalităţi extra pentru cei care lucrează cu stocuri sau mai mulţi clienţi
- Actualizare bulk pentru articole. Mai exact, acum ai posibilitatea de a actualiza simultan preţurile tuturor articolelor afişate în pagina curentă. Poţi creşte preţul unitar cu un anumit procent sau poţi modifica cota de TVA, cu posibilitatea de păstra preţul total neschimbat.
- Stornare bulk, prin care poţi selecta mai multe facturi simultan la care ai disponibilă acţiunea de stornare concomitentă.
- Organizare mai bună a Lead-urilor, prin care ai posibilitatea de a asocia o linie de business pe fiecare Lead în parte.
- Email, prin care poţi seta adresa de email ReplyTo la care să primeşti răspunsurile clienţilor tăi.
⭐ Plata lunară recurentă a abonamentelor FGO
Pentru mai multă flexibilitate, am implementat plata lunară pentru abonamentele FGO. Poți alege direct din contul tău FGO tipul de abonament dorit și modalitatea de plată.
Lasă un răspuns