Ai o băcănie locală, un magazin mixt sau un food truck cu multe festivaluri pe listă? Chiar dacă există o preconcepție larg răspândită, conform căreia soluțiile online se adresează sau sunt potrivite pentru businessuri online, există cel puțin 5 beneficii prin care FGO poate face o mare diferență în firma ta offline:
- Te scutește de mult timp pierdut cu completarea manuală a documentelor
- Te scutește de vizita lunară la contabilitate
- Te scapă de greșeli în calcule
- Îți curăță biroul de teancul de facturi, chitanțe sau alte documente care trebuie să ajungă la contabilitate
- Un abonament FGO este mai avantajos decât consumabilele de care nu vei mai avea nevoie
CREEAZĂ GRATUIT CONT FGO
Iată câteva dintre funcționalitățile FGO care îți vor ușura viața de antreprenor în spațiul offline:
Integrare cu casa de marcat și cititorul de coduri de bare
FGO permite integrarea cu casa de marcat și cu cititorul de coduri de bare. Practic, de pe calculatorul tău poți gestiona tot ceea ce ține de vânzările din magazinul tău.
Ai o evidență clară și la îndemână cu privire la stocurile din magazinul tău
Să îți faci necesarul de marfă nu mai presupune o revizuire a rafturilor din magazin. Din momentul în care ai conectat casa de marcat la FGO, stocurile ți se actualizează automat în funcție de bonurile emise. Astfel, știi în permanență ce produse și ce cantitate mai ai pe stoc.
NIR-uri simple și corecte
Cine a completat măcar un NIR în viața lui știe câtă pierdere de timp implică și câtă frustrare poate aduce o cifră scrisă greșit. Pe lângă faptul că scapi de teancurile de hârtii, în FGO:
- Ai model de NIR prestabilit pe care îl completezi în funcție de necesitățile firmei tale (plătitoare sau neplătitoare de TVA)
- Adaugi cu ușurință facturile de la furnizori, din care poți genera automat NIR și de unde poți actualiza automat stocurile
- Toate informațiile rămân într-un singur loc și le poți printa oricând ai nevoie
- Îi poți oferi contabilului tău acces la toate informațiile de care are nevoie
Organizarea actelor
Facturile de la furnizori sunt salvate automat în contul tău FGO, fie că vorbim despre un atașament din mail sau o poză făcută cu telefonul. Poți salva orice bon sau factură de la furnizor, fie că ești la birou, fie că ești pe drum, fie că ai doar un telefon mobil cu tine, iar contabilul are acces oricând la toate aceste documente organizate și le poate prelua automat în SAGA. În plus, toate documentele sunt organizate cronologic, nu există riscul rătăcirii sau pierderii lor.
Comunicare cu contabilitatea
FGO se poate conecta cu programul de contabilitate SAGA pentru preluarea automată a datelor.
- Înregistrarea în contabilitate: facturi emise, încasări, clienți noi, articole noi, facturi de la furnizori
- Preluarea clienților și articolelor din SAGA în FGO
- Sincronizarea stocurilor, gestiunilor, centrelor de cost
- Contabilul (utilizatorul SAGA) poate prelua oricând documentele necesare din FGO, cu un singur click, independent de utilizatorul FGO
Citește despre comunicarea FGO – SAGA
Pontajul angajaților
Dacă ai cel puțin un angajat ești obligat să întocmești condica de prezență zilnică, altminteri, un control inopinat îți poate aduce amenzi uriașe. De asemenea, la fiecare sfârșit de lună ai nevoie de pontajul pe care să îl transmiți la contabilitate. În FGO, poți gestiona condicile de prezența, pontajul, concediile pentru toți angajații, iar la sfârșitul lunii descarci pontajul pentru contabilitate cu un singur click.
Ai un magazin offline? Simplifică-ți viața cu o soluție online.
Lasă un răspuns