În ultimii cinci ani am investit 2 milioane de euro pentru dezvoltarea platformei FGO

Suntem fericiţi să spunem pentru Ziarul Financiar că s-au investit 2 milioane de euro în dezvoltarea platformei FGO în ultimii cinci ani şi estimăm că vom încheia anul cu venituri de peste 1 mil. euro, mare parte fiind generate de soluţia FGO.

Interesant este că „înainte de pandemie aveam aproape 50.000 de companii în portofoliul de clienţi, acum am depăşit 75.000 şi cred că luna asta depăşim chiar 80.000 dacă nu mă înşel. Este un ritm foarte accelerat de creştere mai ales în ultimele două-trei luni şi expunerea cea mai mare pare că este datorată legislaţiei e-Factura. Sperăm ca la finalul acestui an să ne apropiem de 100.000 de utilizatori – firme înregistrate în platformă – şi sperăm să încheiem 2022 cel puţin cu creşterea de anul trecut“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Star, Valeriu Filip, colegul nostru şi cofondator FGO.

FGO se adresează în principal întreprinderilor mici şi mijlocii din România, având o suită de funcţionalităţi, partea de bază fiind gratuită pentru antreprenori. Fiind în cloud, platforma FGO este disponibilă atât din browserul web, cât şi ca aplicaţie mobilă pentru sistemele de operare Android şi iOS, şi le oferă antreprenorilor posibilitatea de a-şi gestiona afacerea simplu, online.

Bine de ştiut: Platforma urmeză să fie testată şi în limba engleză cu scopul de a ne lansa timid pe piaţa din Europa. Nu este luată în calcul momentan o anumită ţară, urmărindu-se mai mult reacţia utilizatorilor şi nivelul de adopţie.

Antreprenorii au la dispoziţie mai multe pachete FGO, în funcţie de nevoile afacerii lor. Pachetul FGO pentru emiterea rapidă de facturi şi înregistrarea automată în contabilitate este gratuit şi include sincronizarea automată cu programul de contabilitate SAGA.

Urmăreşte integral interviul pe Ziarul Financiar


Publicat

în

,

de către

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *