Automatizarea taskurilor în FGO

Soluțiile de automatizare au devenit un simbol al eficienței în multe industrii, iar micile companii încep să le integreze din ce în ce mai mult în diferite arii de business: de la marketing la vânzări, de la taskuri administrative la analize financiare complexe.

Automatizarea poate influența aspecte precum costurile, timpul de livrare și chiar calitatea activităților întreprinse de angajați, cu efect pozitiv asupra gradului lor de satisfacție.

McKinsey & Company* estimează faptul ca aproximativ 80% dintre procesele de business ale companiilor pot fi automatizate.

*McKinsey & Company este o companie americană de consultanță în management la nivel mondial.

Activități automatizate în FGO

Emiterea automată a facturilor periodice

Dacă ai clienți pentru care emiți periodic o factură, poți seta emiterea automată în pagina Abonamente (Facturi recurente). Astfel, factura se va emite și se va trimite automat pe emailul clientului, în funcție de setările efectuate.

Trimiterea automată în SPV

Da, exact cum citești, FGO se ocupă de trimiterea automată a e-Facturilor în locul tău. Activezi o singură dată trimiterea automată și alegi când anume vrei să se trimită – la 2 ore de la emitere, la o zi, două, trei sau patru zile de la emitere. Apoi, toate facturile emise către persoane juridice, vor plecat automat în SPV, conform setărilor tale. Pentru conectarea contului SPV și activarea trimiterii automate, mergi în pagina Setări – e-Factura.

Emiterea rapidă a facturii din proforme / avize

În pagina Facturare, deschide meniul de acțiuni (click dreapta) de pe proformă sau aviz –> Alte acțiuni –> Generează factura din proformă.

Poți selecta mai multe proforme sau avize pentru a genera o singură factură, folosind acțiunile de deasupra tabelului.

Emiterea rapidă a facturii / proformei / avizului din comenzi

În pagina Comenzi, deschide meniul de acțiuni (click dreapta) de pe comandă –> Alte acțiuni –> Generează factură / proformă / aviz.

Poți selecta mai multe comenzi pentru a genera o singură factură, folosind acțiunile de deasupra tabelului.

Înregistrarea automată a informațiilor în contabilitate

Contabilul trimite o invitație din programul SAGA către firma ta, pe adresa ta de email. După conectare, contabilul va putea prelua rapid în contabilitate documentele din FGO (facturi, bonuri, încasări, facturi de la furnizor) și se vor sincroniza informații precum articole, clienți, stocuri, gestiuni, centre de cost.

Citește despre integrarea SAGA – FGO

Adăugarea rapidă a facturilor de la furnizori direct din email sau telefon

Trimite factura de la furnizor pe adresa de email dedicată firmei tale în FGO sau fotografiază bonul de combustibil în aplicația iOS/Android și se vor salva automat în contul tău.

Avantaje:

  • Aplicația iOS/Android „citește” bonurile de motorină/benzină și completează automat informațiile
  • Datele din facturile PDF de la majoritatea furnizorilor, trimise prin email, sunt citite și completate automat (furnizor, dată scadentă, sumă etc.)

Citește mai mult despre salvarea și organizarea documentelor în FGO

Înregistrarea condicii de prezență și întocmirea automată a pontajului

Condica de prezență se poate înregistra zilnic cu ora de venire, ora de plecare, pauze și concedii; poate fi adăugată de administrator sau de fiecare angajat din contul propriu FGO.

În setări, fiecare angajat poate avea salvată norma de lucru, de care se va ține cont la:

  • Printarea și descărcarea pontajului în excel
  • Completarea rapidă a condicii pe mai multe zile simultan

Citește despre Pontajul angajaților în FGO

Actualizarea automată a stocurilor

Poți prelua stocurile din SAGA sau poți introduce în FGO cantitățile produselor (manual pe articol sau automat din facturi furnizori și NIR-uri).

Odată introduse, la fiecare factură emisă / stornată / anulată, stocurile se actualizează automat corespunzător.

Pentru a utiliza stocurile, mergi în pagina Setări – Factură și activează opțiunea ”Stoc”

Generarea automată a NIR-ului din factură furnizor sau invers

După ce adaugi un NIR, folosește acțiunea Generează factură furnizor. După ce adaugi o factură de la furnizor, folosește acțiunea Generează NIR. Informațiile se precompletează automat.

Procesarea automată a extraselor bancare, de la curieri, procesatori și alți parteneri

Descarci extrasul / borderoul și îl încarci în FGO, unde încasările vor fi automat asociate cu facturile emise. Astfel, știi rapid care facturi sunt încasate și care nu, fără muncă manuală și timp pierdut.

FGO permite procesarea automată pentru extrase bancare, borderouri de la curieri, procesatori sau eMagMarketplace.

În plus, din extrasul bancar, FGO preia și organizează separat plățile detectate, astfel încât poți avea o evidență clară a plăților tale în dashboardul Analiză încasări și plăti. Poți vizualiza toate plățile în pagina Încasări și plăți — Plăți prin bancă.

Citește mai mult despre Procesarea extraselor în FGO

Emiterea automată a facturilor pentru comenzile din eMag Marketplace

Prin conectarea contului eMag Marketplace în FGO, la fiecare comandă finalizată din eMag se va emite automat factura aferentă și se va atașa comenzii din eMag.

Găsești mai multe informații despre conectare în contul tău FGO, pagina Setări – eMag.

Emiterea automată a facturilor pentru comenzile din magazine online

Ai la dispoziție module pentru PrestaShop și WooCommerce, precum și servicii api pe care le poți integra cu orice platformă

Automatizează sarcinile repetitive din firma ta!

CREEAZĂ CONT FGO


Publicat

în

,

de către

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *