• Cum te ajută FGO dacă lucrezi cu agenți de vânzări

    Cum te ajută FGO dacă lucrezi cu agenți de vânzări

    Funcționalitatea comenzi FGO satisface nevoi complexe de business și se pliază pe profilul afacerii tale. În acest articol vorbim despre funcționalitatea Comenzi și cum te ajută atunci când afacerea ta implică agenți de vânzări. Ce sunt Comenzile? În funcție de modul tău de lucru, o comandă poate fi o simplă cerere de la un client…

    Citește articolul

  • Arhivarea și păstrarea documentelor. Ce spune legea?

    Arhivarea și păstrarea documentelor. Ce spune legea?

    Pentru antreprenorii la început de drum și nu numai, legile nu au o formă foarte prietenoasă. Descifrarea lor poate deveni o adevărată provocare, uneori fiind o modalitate sigură de pierdere a timpului și chiar a banilor. De aceea, ne-am propus să adunăm pe blogul FGO o serie de clarificări cu privire la subiecte presante din…

    Citește articolul

  • Totul despre factura proformă

    Totul despre factura proformă

    Managementul unui business presupune, printre multe altele, şi familiarizarea cu noţiuni de bază de contabilitate. Chiar dacă ai un contabil care se ocupă în totalitate de firma ta, îţi va fi util să cunoşti noţiuni precum factură, proformă sau avize şi care este scopul fiecărui document. De aceea, astăzi vom aborda noţiunea de factură proformă,…

    Citește articolul

  • Facturi de la furnizori – transmiterea automată din FGO în SAGA

    Facturi de la furnizori – transmiterea automată din FGO în SAGA

    Lucrăm constant pentru îmbunătățirea funcționalităților FGO, iar ultimele noastre eforturi în acest sens s-au materializat într-un update extrem de util privind facturile de la furnizori. Noua versiune permite înregistrarea facturilor de la furnizori din FGO direct în contabilitate. Astfel, contabilul poate prelua automat în SAGA facturile de la furnizori pe care tu le salvezi în…

    Citește articolul

  • Delegarea sarcinilor ca mijloc de motivare a angajaţilor

    Delegarea sarcinilor ca mijloc de motivare a angajaţilor

    Se spune că una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă un antreprenor de-a lungul traseului său este delegarea sarcinilor. Fie că este vorba de a deţine controlul, fie că este vorba de încredere în ceilalţi este arhicunoscut că un antreprenor lucrează zilnic peste cele 8 ore de lucru pentru a putea finaliza…

    Citește articolul

  • Cum urmărești și reduci cheltuielile din firma ta

    Cum urmărești și reduci cheltuielile din firma ta

    Reducerea cheltuielilor este, fără îndoială, cel mai rapid și simplu mod de a îmbunătăți gestionarea banilor. Iar introducerea unui sistem de control al cheltuielilor poate genera rapid economii și asigura competitivitatea pe termen lung. Controlul sistematic al costurilor Începe prin a identifica principalele surse de generare a cheltuielilor. Aruncă un ochi peste achiziții, producție, vânzări…

    Citește articolul

  • Ești pregătit să începi o afacere?

    Ești pregătit să începi o afacere?

    Sunt pregătit să demarez un business? Am suficienți bani? Dar timp? Am mai multe idei de afaceri. La care ar trebui să mă opresc? Sunt întrebări la care parcă cu greu poți contura un răspuns, nu-i așa? Startul în afaceri poate fi incitant, presărat cu multe necunoscute și nu este pentru toată lumea. Ai nevoie…

    Citește articolul

  • Cum te ajută FGO să respecţi GDPR

    Cum te ajută FGO să respecţi GDPR

    Intro: Ce este GDPR? Regulamentul european 679/2016 privind protecția datelor personale (GDPR) reprezintă modalitatea prin care sunt protejate datele cu caracter personal ale cetățenilor Uniunii Europene. Datele cu caracter personal sunt acele date care pot identifica o persoană, precum: nume, CNP (cod personal), date de localizare, informații ce țin cont de orientarea sexuală, politică, religioasă,…

    Citește articolul

  • 8 aplicații mobile care îți simplifică viața de antreprenor

    8 aplicații mobile care îți simplifică viața de antreprenor

    Libertatea pe care o conferă propria afacere este un factor motivant și de multe ori decisiv atunci când cineva alege calea antreprenoriatului. Totuși, pentru mulți antreprenori această libertate înseamnă și mult timp petrecut pe drumuri, întâlniri, ședințe, etc. și cu cât mobilitatea este mai mare, cu atât organizarea și rezolvarea activităților zilnice devine mai dificilă.…

    Citește articolul

Alătură-te Grupului utilizatorilor FGO pe Facebook