• De ce să-ţi monitorizezi finanţele în FGO

    De ce să-ţi monitorizezi finanţele în FGO

    Atunci când nu cunoşti cheltuielile firmei, îţi este aproape imposibil să le optimizezi, să faci planuri de investiţii sau să economiseşti bani pentru situaţii de criză. Monitorizarea cheltuielilor îţi oferă o imagine clară a nevoilor firmei şi astfel poţi lua decizii care să te ajute să îţi dezvolţi afacerea. Însă urmărirea datelor necesită timp şi,…

    Citește articolul

  • FGO, aplicația care crește performanța businessului tău, de oriunde ai lucra

    FGO, aplicația care crește performanța businessului tău, de oriunde ai lucra

    Plecată de la ideea de a simplifica procesul de facturare și comunicare cu contabilitatea, FGO s-a dezvoltat continuu din 2017, devenind în prezent o aplicație de management complet al operațiunilor de vânzare – încasare – înregistrare în contabilitate și transmitere e-Factură în SPV. Astăzi deservește zeci de mii de afaceri înregistrate în România ce activează…

    Citește articolul

  • Procesarea documentelor financiare din FGO prin sisteme de inteligenţă artificială

    Procesarea documentelor financiare din FGO prin sisteme de inteligenţă artificială

    În ultima vreme observăm un interes crescut pentru utilizarea inteligenţei artificiale şi impactul ei asupra organizaţiilor, indiferent că vorbim despre business-uri mici sau mari corporaţii. Inteligenţa artificială poate ajuta în automatizarea sau simplificarea anumitor procese din cele mai diverse domenii, de la producție, la construcții, IT sau medicină şi poate lua forma unei maşini care…

    Citește articolul

  • Matching 100% automat între facturi şi încasări

    Matching 100% automat între facturi şi încasări

    Funcționalitățile dezvoltate de-a lungul timpului în soluția FGO și, în special, cele dezvoltate în ultimul an, au transformat platforma într-un instrument performant de automatizare a multor procese din cadrul unei companii. În funcție de tipul de activitate, unele permit automatizare parţială, redusă de regulă la câteva clickuri din partea utilizatorului, altele permit automatizare completă, asa…

    Citește articolul

  • Cum devii un antreprenor de succes

    Cum devii un antreprenor de succes

    Oricine poate demara o afacere, dar nu oricine poate trece de primii ani de anterprenoriat. Conform studiilor, 20% dintre întreprinderile mici eşuează în primul an de activitate, 30% în al doilea an, iar 50% după primii cinci ani de activitate. Cu alte cuvinte să fii antreprenor de cursă lungă nu este uşor, iar dacă ai…

    Citește articolul

  • Cum gestionezi stocurile magazinului tău prin FGO

    Cum gestionezi stocurile magazinului tău prin FGO

    Când vine vorba de comerţ, tot ceea ce ţine de articolele comercializate implică multă organizare, evidenţă şi control. De aceea, utilizatorii FGO au la dispoziţie o serie de instrumente care să le simplifice munca şi eficientizeze timpul dedicat afacerii. Află tot ce ţine de organizarea stocurilor şi articolelor în FGO. De ce să foloseşti FGO…

    Citește articolul

  • Casă de marcat cu jurnal electronic. Ce se întâmplă după 1 noiembrie

    Casă de marcat cu jurnal electronic. Ce se întâmplă după 1 noiembrie

    Deși dotarea cu aparate de marcat cu jurnal electronic este obligatorie de la 1 noiembrie, mulți dintre întreprinzători nu au reușit să se conformeze noilor reguli, în mare parte din cauza disponibilului insuficient din piață. Te numeri și tu printre aceștia? Iată la ce să te aștepți în cazul în care primești un control. Ministerul…

    Citește articolul

  • Cum te poţi pregăti să vinzi de Black Friday

    Cum te poţi pregăti să vinzi de Black Friday

    Mai sunt câteva zile și începe sărbătoarea reducerilor mult așteptate: Black Friday. Iar dacă nu ai reușit încă să pui totul la punct, iată câteva sfaturi care ar putea să te ajute: Începe promovarea din timp Chiar dacă Black Friday durează o singură zi, este indicat să începi din timp promovarea produselor. Înștiințează-ți consumatorii că…

    Citește articolul

  • 7 greșeli de marketing prin care micii antreprenori pierd bani

    7 greșeli de marketing prin care micii antreprenori pierd bani

    Deși marketingul este extrem de important în circuitul de business, nu toate practicile sale sunt potrivite pentru afacerile mici. Cu atât mai mult cu cât bugetele de marketing pentru companiile mici sunt deja limitate, risipirea banilor pe lucruri care nu funcționează nu este o opțiune. Ține minte că marketingul nu este un task simplu și…

    Citește articolul

Alătură-te Grupului utilizatorilor FGO pe Facebook