-
Facturi de la furnizori – transmiterea automată din FGO în SAGA
Lucrăm constant pentru îmbunătățirea funcționalităților FGO, iar ultimele noastre eforturi în acest sens s-au materializat într-un update extrem de util privind facturile de la furnizori. Noua versiune permite înregistrarea facturilor de la furnizori din FGO direct în contabilitate. Astfel, contabilul poate prelua automat în SAGA facturile de la furnizori pe care tu le salvezi în…
-
Delegarea sarcinilor ca mijloc de motivare a angajaţilor
Se spune că una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă un antreprenor de-a lungul traseului său este delegarea sarcinilor. Fie că este vorba de a deţine controlul, fie că este vorba de încredere în ceilalţi este arhicunoscut că un antreprenor lucrează zilnic peste cele 8 ore de lucru pentru a putea finaliza…
-
Cum urmărești și reduci cheltuielile din firma ta
Reducerea cheltuielilor este, fără îndoială, cel mai rapid și simplu mod de a îmbunătăți gestionarea banilor. Iar introducerea unui sistem de control al cheltuielilor poate genera rapid economii și asigura competitivitatea pe termen lung. Controlul sistematic al costurilor Începe prin a identifica principalele surse de generare a cheltuielilor. Aruncă un ochi peste achiziții, producție, vânzări…
-
Ești pregătit să începi o afacere?
Sunt pregătit să demarez un business? Am suficienți bani? Dar timp? Am mai multe idei de afaceri. La care ar trebui să mă opresc? Sunt întrebări la care parcă cu greu poți contura un răspuns, nu-i așa? Startul în afaceri poate fi incitant, presărat cu multe necunoscute și nu este pentru toată lumea. Ai nevoie…
-
Cum te ajută FGO să respecţi GDPR
Intro: Ce este GDPR? Regulamentul european 679/2016 privind protecția datelor personale (GDPR) reprezintă modalitatea prin care sunt protejate datele cu caracter personal ale cetățenilor Uniunii Europene. Datele cu caracter personal sunt acele date care pot identifica o persoană, precum: nume, CNP (cod personal), date de localizare, informații ce țin cont de orientarea sexuală, politică, religioasă,…
-
8 aplicații mobile care îți simplifică viața de antreprenor
Libertatea pe care o conferă propria afacere este un factor motivant și de multe ori decisiv atunci când cineva alege calea antreprenoriatului. Totuși, pentru mulți antreprenori această libertate înseamnă și mult timp petrecut pe drumuri, întâlniri, ședințe, etc. și cu cât mobilitatea este mai mare, cu atât organizarea și rezolvarea activităților zilnice devine mai dificilă.…
-
Cum stabilești prețul produselor tale?
Ești nou în business sau vrei să îți diversifici produsele sau serviciile și nu știi cum să îți calculezi prețurile? Ei bine, trebuie să înțelegi că prețul reprezintă valoarea unui produs sau serviciu și este rezultatul unui set complex de calcule, analize, asumare a riscurilor. Există mai multe strategii de stabilire a prețurilor, iar alegerea…
-
Migrarea afacerii tale din offline în online
Dacă în urmă cu câteva săptămâni multe afaceri offline luau în calcul un magazin online doar ca pe un canal de vânzare adiacent sau ca pe o strategie pe termen lung, contextul actual impune o adaptare rapidă. Cu alte cuvinte, dacă nu îţi mai poţi vinde produsele în magazinele fizice sau vânzările stagnează, atunci un…
-
Afacerea de tip dropshipping. Ce înseamnă, ce avantaje și ce dezavantaje are
Dropshippingul este un model de afaceri pe care magazinul tău online îl poate adopta, fără a deține un stoc de marfă. În momentul în care clientul plasează o comandă, furnizorul va livra produsele din depozit, direct la ușa clientului. Practic, tu ca antreprenor într-un business de tip dropshipping nu vei depune niciun efort cu privire…
Alătură-te Grupului utilizatorilor FGO pe Facebook