• Cum urmărești și reduci cheltuielile din firma ta

    Cum urmărești și reduci cheltuielile din firma ta

    Reducerea cheltuielilor este, fără îndoială, cel mai rapid și simplu mod de a îmbunătăți gestionarea banilor. Iar introducerea unui sistem de control al cheltuielilor poate genera rapid economii și asigura competitivitatea pe termen lung. Controlul sistematic al costurilor Începe prin a identifica principalele surse de generare a cheltuielilor. Aruncă un ochi peste achiziții, producție, vânzări…

    Citește articolul

  • Ești pregătit să începi o afacere?

    Ești pregătit să începi o afacere?

    Sunt pregătit să demarez un business? Am suficienți bani? Dar timp? Am mai multe idei de afaceri. La care ar trebui să mă opresc? Sunt întrebări la care parcă cu greu poți contura un răspuns, nu-i așa? Startul în afaceri poate fi incitant, presărat cu multe necunoscute și nu este pentru toată lumea. Ai nevoie…

    Citește articolul

  • Cum te ajută FGO să respecţi GDPR

    Cum te ajută FGO să respecţi GDPR

    Intro: Ce este GDPR? Regulamentul european 679/2016 privind protecția datelor personale (GDPR) reprezintă modalitatea prin care sunt protejate datele cu caracter personal ale cetățenilor Uniunii Europene. Datele cu caracter personal sunt acele date care pot identifica o persoană, precum: nume, CNP (cod personal), date de localizare, informații ce țin cont de orientarea sexuală, politică, religioasă,…

    Citește articolul

  • 8 aplicații mobile care îți simplifică viața de antreprenor

    8 aplicații mobile care îți simplifică viața de antreprenor

    Libertatea pe care o conferă propria afacere este un factor motivant și de multe ori decisiv atunci când cineva alege calea antreprenoriatului. Totuși, pentru mulți antreprenori această libertate înseamnă și mult timp petrecut pe drumuri, întâlniri, ședințe, etc. și cu cât mobilitatea este mai mare, cu atât organizarea și rezolvarea activităților zilnice devine mai dificilă.…

    Citește articolul

  • Cum stabilești prețul produselor tale?

    Cum stabilești prețul produselor tale?

    Ești nou în business sau vrei să îți diversifici produsele sau serviciile și nu știi cum să îți calculezi prețurile? Ei bine, trebuie să înțelegi că prețul reprezintă valoarea unui produs sau serviciu și este rezultatul unui set complex de calcule, analize, asumare a riscurilor. Există mai multe strategii de stabilire a prețurilor, iar alegerea…

    Citește articolul

  • Migrarea afacerii tale din offline în online

    Migrarea afacerii tale din offline în online

    Dacă în urmă cu câteva săptămâni multe afaceri offline luau în calcul un magazin online doar ca pe un canal de vânzare adiacent sau ca pe o strategie pe termen lung, contextul actual impune o adaptare rapidă. Cu alte cuvinte, dacă nu îţi mai poţi vinde produsele în magazinele fizice sau vânzările stagnează, atunci un…

    Citește articolul

  • Afacerea de tip dropshipping. Ce înseamnă, ce avantaje și ce dezavantaje are

    Afacerea de tip dropshipping. Ce înseamnă, ce avantaje și ce dezavantaje are

    Dropshippingul este un model de afaceri pe care magazinul tău online îl poate adopta, fără a deține un stoc de marfă. În momentul în care clientul plasează o comandă, furnizorul va livra produsele din depozit, direct la ușa clientului. Practic, tu ca antreprenor într-un business de tip dropshipping nu vei depune niciun efort cu privire…

    Citește articolul

  • De ce să-ţi monitorizezi finanţele în FGO

    De ce să-ţi monitorizezi finanţele în FGO

    Atunci când nu cunoşti cheltuielile firmei, îţi este aproape imposibil să le optimizezi, să faci planuri de investiţii sau să economiseşti bani pentru situaţii de criză. Monitorizarea cheltuielilor îţi oferă o imagine clară a nevoilor firmei şi astfel poţi lua decizii care să te ajute să îţi dezvolţi afacerea. Însă urmărirea datelor necesită timp şi,…

    Citește articolul

  • FGO, aplicația care crește performanța businessului tău, de oriunde ai lucra

    FGO, aplicația care crește performanța businessului tău, de oriunde ai lucra

    Plecată de la ideea de a simplifica procesul de facturare și comunicare cu contabilitatea, FGO s-a dezvoltat continuu din 2017, devenind în prezent o aplicație de management complet al operațiunilor de vânzare – încasare – înregistrare în contabilitate și transmitere e-Factură în SPV. Astăzi deservește zeci de mii de afaceri înregistrate în România ce activează…

    Citește articolul

Alătură-te Grupului utilizatorilor FGO pe Facebook