-
5 motive să folosești FGO dacă ai un magazin online
Să construiești un magazin online de la zero sau chiar să gestionezi unul deja construit presupune să faci multitasking și să excelezi în toate. Trebuie să fii un bun manager, marketer, designer, responsabil de relația cu clienții, administrator și multe altele. Iar pentru că toate aceste activități consumatoare de timp prețios pot deveni copleșitoare, puțin…
-
Procesarea extraselor: câți bani ai și de unde mai ai de luat?
Până nu demult, ca să îți cunoști situația financiară la zi (cu alte cuvinte, să știi câți bani ai și de unde mai ai de luat), trebuia fie să aștepți raportul lunar de la contabilitate, fie să pierzi chiar tu timp analizând toate tranzacțiile firmei provenite din diverse medii (bancar, online, curier etc.).Din fericire, pe…
-
FGO în 2019. Retrospectivă & cele mai importante actualizări
2019 a fost, fără îndoială, un an al creşterii, atât la nivelul soluţiei, cât şi al utilizatorilor, dar mai ales în ceea ce priveşte utilizarea unei game mult mai largi de funcţionalităţi FGO la nivel de firmă. Dacă în primul an de la lansarea FGO, principalele activităţi în conturi se concentrau în jurul facturării şi…
-
3 situații de business pe care să le eviți în 2019
Antreprenoriatul vine la pachet cu multe satisfacții, dar și cu mult stres. Pe lângă atragerea clienților, creșterea satisfacției lor, menținerea implicării angajaților, să fii antreprenor înseamnă să iei mereu decizii. Uneori poate funcționa buna intuiție pentru a lua o decizie corectă, însă în majoritatea cazurilor ai nevoie de date concrete pe care să te bazezi…
-
Experienta lui Manafu cu FGO, o solutie simpla de facturare online
Ne onoreaza orice feedback din zona antreprenoriala intrucat ne ajuta sa stim unde exceleaza FGO si cum putem extinde si imbunatati functionalitatile solutiei. De aceea ne-a bucurat si feedback-ul lui Cristian Manafu care a testat un cont premium si povesteste experienta lui cu FGO pe blog, pentru care ii multumim. Citeste intreaga analiza despre FGO…
-
Cum ne pregătim singuri organizațiile pentru eșec. Gânduri de la Charles Handy
INVESTIM PREA TÂRZIU Charles Handy arată că speranţa de viaţă a unei afaceri a scăzut de la 40 de ani, cât era până acum câteva decenii, la doar 14 ani, acesta fiind un simptom al schimbărilor accelerate din ultima vreme. Acest traseu ne dovedește cât este de important să evoluăm, să ne reinventăm, atât personal,…
-
Ce este un ERP și cum se poate transforma în barometrul performanței pentru businessurile mici
Există o preconcepție larg răspândită în rândul proprietarilor de mici businessuri, precum că soluțiile de ERP sunt prea scumpe, prea complicate și dedicate marilor companii. Înainte, însă de a te lăsa pradă acestor gânduri, încearcă să arunci un ochi la firmele mici, dar de succes din România și modul în care ele introduc tehnologia în…
-
Automatizarea taskurilor în FGO
Soluțiile de automatizare au devenit un simbol al eficienței în multe industrii, iar micile companii încep să le integreze din ce în ce mai mult în diferite arii de business: de la marketing la vânzări, de la taskuri administrative la analize financiare complexe. Automatizarea poate influența aspecte precum costurile, timpul de livrare și chiar calitatea…
-
Ce înseamnă să fii antreprenor în 2018
Tema antreprenoriatului reprezintă un subiect stufos și amplu dezbătut de cei din breaslă, cu multe exemple în spațiul online și nu numai. Dar dacă ar fi să să privim în ansamblu, am putea observa cu ușurință că atunci când se vorbește despre antreprenoriat, concepte precum tehnologie, inovație sau design thinking nu lipsesc. Unele dintre cele…
Alătură-te Grupului utilizatorilor FGO pe Facebook